מה עושים עם סרט תדמית?
הבטיחו לך שסרט תדמית יגדיל את ההכנסות, יחזק את ערך המותג ויעזור לך לעקוף את המתחרים. ביררת קצת באינטרנט, היית בפגישות עם חברות הפקה שיוצרות סרטי תדמית לעסקים ולבסוף בחרת חברת הפקות שתפיק לך סרט תדמית לעסק.
אבל מה עושים עכשיו עם הסרט הזה?
1. קידום האתר בגוגל:
מנוע החיפוש של גוגל מעדיף לקדם אתרים שמשתמשים בתכני וידאו. למעשה, אתר שבו מופיע סרט תדמית או וידאו שיווקי אחר, מעלה את סיכוי להופיע בעמוד הראשון של גוגל ביותר מ 5,000 אחוזים!
2. דפי נחיתה:
רוב העסקים המפרסמים באינטרנט משתמשים בדפי נחיתה. דף נחיתה מטרתו להניעה את הגולש לפעולה אחת בלבד. מחקרים הוכיחו כי הגולש הממוצע כמעט ולא קורא יותר טקסטים באינטרנט אלא רק מרפרף עליהם. לעומת זאת, כשני שליש מהגולשים יצפו בסרט וידאו מההתחלה ועד הסוף. אז כאשר רוצים להניע את הגולש לפעולה כלשהי, סרט תדמית שיווקי הוא הכלי הנכון.
3. שיווק ברשתות חברתיות:
בעמוד של העסק, בפוסטים או בפרסום ממומן, תוכן וידאו מקבל את מירב השיתופים, הלייקים והתגובות. בנוסף סרט תדמית מאפשר להעביר תוכן רב לגולש שאחרת, אם היה כתוב, וודאי לא היה קורא אותו כלל.
4. יוטיוב:
יוטיוב, נכון להיום, הוא מנוע החיפוש השני בגודלו (אחרי גוגל). גולשים רבים מחפשים תכנים שונים ישר דרך היוטיוב. לכן הנוכחות של העסק שלכם ע"י סרט תדמית או וידאו שיווקי הוא הכרחי. בכל דקה מועלות ליוטיוב 100 שעות של תוכן וידאו וכיותר ממיליארד משתמשים מבקרים בו מידי חודש. ליוטיוב יש גם שירותי פרסום רבים שניתן להשתמש בהם לקבלת חשיפה מירבית.
5. כנסים ותערוכות:
כאשר אתם מוזמנים להציג את העסק שלכם בכנס או בתערוכה, השימוש בסרט תדמית ימשוך את באי התערוכה אליכם ובכך יספק לכם את האפשרות להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.
6. גיוס מימון ממשקיעים:
עסקים רבים, בעיקר סטארט אפים, משתמשים בסרטי תדמית לטובת גיוס משקיעים. בין אם המוצר קיים או שהוא רק בשלב התכנון, סרט תדמית הוא הדרך הטובה ביותר להציג את המוצר ואת יתרונותיו על מנת למשוך משקיעים.
על מנת ליהנות מכלל היתרונות שסרט תדמית מאפשר לנו, הדבר החשוב ביותר הוא שהוא יהיה סרט תדמית מקצועי. כל השקעה בסרט תדמית תחזיר את עצמה ועוד הרבה יותר בזמן קצר מאוד.
השקיעו בחכמה בהפקת סרט תדמית ותרוויחו חזרה בגדול!
איל בורגמן, מנכ"ל ומייסד בית ההפקות Video Motion - סרט תדמית